Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z 2010 roku.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 99.
W tym zdających poziom rozszerzony: 1.
W połączonej bazie wyników matury z języka polskiego i egzaminu gimnazjalnego brakuje ponad 10% danych. Może to był wynikiem problemów z połączeniem wyników z obu tych egzaminów. W związku z tym wyznaczenie pozycji szkoły na wykresie może był mniej precyzyjne.
Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie wyników egzaminacyjnych z 2010 roku.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 99.
W tym zdających poziom rozszerzony: 31.
W połączonej bazie wyników matury z matematyki i egzaminu gimnazjalnego brakuje ponad 10% danych. Może to był wynikiem problemów z połączeniem wyników z obu tych egzaminów. W związku z tym wyznaczenie pozycji szkoły na wykresie może był mniej precyzyjne.