Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
j. polski | 262 | 1 |
historia | 1 | 0 |
WOS | 7 | 3 |
Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
j. polski | 262 | 1 |
Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
matematyka | 262 | 130 |
biologia | 2 | 1 |
chemia | 72 | 42 |
fizyka | 88 | 14 |
geografia | 23 | 12 |
informatyka | 2 | 0 |
Pozycja szkoły ze względu na wskaźniki wyniku końcowego i edukacyjnej wartości dodanej.
95% powierzchnia ufności dla łącznego oszacowania wskaźników.
Wskaźniki obliczone na podstawie danych egzaminacyjnych z lat 2011-2013.
Liczba zdających, których wyniki uwzględniono w analizie: 262.
Liczba osób zdających poszczególne przedmioty w połączonej bazie wyników:
przedmiot | łącznie | poziom rozszerzony |
matematyka | 262 | 130 |